18 november, 2015

Migrän och trädgårdsdekoration

Fick ett av mina migränanfall natten till igår så gårdagen tillbringade jag i sängen och soffan mestadels av dagen.
Det enda som är positivt med migränen är att jag vet att det är över om två till tre dagar. Idag har det inte varit lika farligt och synen på höger öga är tillbaka. 
Är ju inte så att man gärna kör bil när man inte har full syn på ena ögat så idag slutade tjejerna samtidigt i skolan så de gick hem själva, mina stora pluttar ❤ 

Har hunnit fundera lite på hur jag ska vinterdekorera ute i trädgården så på eftermiddagen var jag ut och plockade ihop lite grejer som jag tänkte använda.
I helgen blir det till att köpa granris och lite annat så får jag se vad resultatet blir.



Skickat från min Samsung-enhet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar