30 december, 2015

Tjejkväll och boklycka..

Igår var en bra dag, dels kom en efterlängtad bok i brevlådan och jag var ut och åt med två av mina vänner som utan dem skulle mitt liv vara väldigt tråkigt. Vet att de finns där till 110% och jag hoppas att de vet att jag finns där för dem ❤
Vi lyckades bli utslängda från två ställen, först restaurangen vi åt på och sen puben vi gick till efteråt...inte illa för tre 35+ are...haha
Inte så illa som det låter,  jag tog ett glas bubbel och ett glas vin till maten. På puben drack jag te...haha. Men ska man upp kl 05.30 och sätta sig i en bil och köra så var det inte mycket till alternativ.

Ikväll har jag läst in mig i badrummet, tog ett varmt bad och började på boken. Efter 10 sidor hade jag både skrattat högt och fulgråtit...så vill ni läsa en känslosam bok gå in på Meekatts hemsida och beställ den.
Malin är en uberärlig tjej som bloggar och har samlat ihop sina mest lästa och kommenterade texter och gjort en bok. Hon skriver direkt hur hennes liv ser ut, saknaden efter sin mamma och att livet som egenföretagare och småbarnsförälder inte alltid är så rosenrött som "mammamaffian" vill låta oss tro att livet är. Om ni inte vill köpa boken börja åtminstone läsa hennes blogg. - För sån är jag.

Nu ska jag krypa ner i sängen och fortsätta läsa...

1 kommentar:

  1. Tack vännen för att du finns! Utan er skulle jag gått under (på riktigt)

    SvaraRadera