20 januari, 2016

Börjar komma i ordning.

Dag tre på nya kontoret och det känns som om jag börjar få kläm på det hela och att jag börjar komma i ordning. Har provat en ny plats idag och den har känts mycket bättre än den jag satt på i måndags och igår. 
Kontoret är aktivitetsbaserat så vi ska ju egentligen bara ta ett skrivbord när vi kommer, men då kontoret är uppdelat i olika zoner så behöver jag hålla mig i vissa då jag pratar rätt mycket i telefonen...eller inte just nu då vi har stora problem med telefonin men i vanliga fall.

Idag blev det lite tidigare hemgång då jag var med på gymnastiken ikväll då J fortfarande är i Australien fuskisen ; )

Maken kollar på Liverpoolmatch på tv så jag har krupit ner i sängen och ska läsa lite i tidningarna som jag inte har hunnit med...redan torsdag i morgon och på fredag kommer kusinerna ner från Norrland för att fira min mormor som fyller 90 nästa vecka så det blir fullt hus i helgen ☺

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar