07 januari, 2016

Mysig tjejdag.

Planeringsdag på skolan idag så tjejerna har varit med mig till jobbet på förmiddagen och hjälpte till att packa ner det sista inför flytten som börjar i morgon. 
Vid lunch åkte vi till nya kontoret..  man skulle inte kunna tro att vi ska vara inflyttade på måndag. Jösses vilken röra, känns helt okej att ha semester nästa vecka :)

Vi gick tvärs över gatan till Mall of Scandinavia och åt lunch på Egon, kan verkligen rekommendera stället mysig miljö, god mat och väldigt trevlig personal.
Blev lite shopping och jag tror att största händelsen idag var shoppingen på Victorias Secret för tjejerna. Efter vi varit in dit så var de fullt nöjda och ville åka hem...båda somnade i bilen och jag var helt slut när jag kom hem...packa tunga pärmar i kartonger och gå runt i ett enormt shoppingcenter med universums träningsvärk i både armar, ben och mage var jobbigare än vad jag trodde. ...haha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar