26 januari, 2016

Rosor och möte.

Livet kan vara spännande ibland, inget stort så men när jag skulle ut från garaget på MOS idag så gick inte portarna upp. 4 bilar på kö, slutade med att jag och en kille i en av de andra bilarna drog upp porten, eller jag drog i ett snöre medans han drog i porten. Hade ju inte lust att stå där halva kvällen.
Jag hade ju ett styrelsemöte att passa.

Mötet var hemma hos Hanna ikväll, de har precis köpt hus och de har det sååå fint hemma. Kanske inte riktigt min personliga stil men endå grymt fint och så världens lilla charmtroll till dotter, så söt!

Skönt att mötet inte höll på längre än till 20.45 då jag behövde fylla två tårtor och göra rosor till dekorationen. Det var flera år sedan jag gjorde rosor men tyckte att de blev helt okej...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar