15 februari, 2016

Älsklingens födelsedag.

Idag fyller mannen i mitt liv år. Ett år kvar till 40...tänk att vi är så unga....hahaha 

Har inte varit något större friande. Brorsan och Oskar kom över på fika då vi inte kunde fira Oskar i torsdags och sen rullar kvällar och helger iväg. Grannarna var oxå över en snabbfika. Resterande släkt kommer den 12:e mars då vi kommer fira både mig och mannen och då är brorsan borta och åker skidor.

Jag bakade en kladdkaka igår och ikväll blev den täckt men en helnötsganache som jag hade i lite schweizernöt och lite nougat i då jag råkade att hälla i lite mycket grädde. Så fantastiskt god blev den om jag får säga det själv :)
Den kommer jag definitivt göra fler gånger..

Nu ska jag krypa ner i sängen och hoppas att mitt halsont är borta när jag vaknar i morgon...puss och god natt! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar