19 februari, 2016

Bättre

Bevis på att jag är bättre är väl att jag inte kan somna och klockan är 23.42.
Men om man tänker på att jag gick och la mig vid 22 tiden igår, klev upp 7 i morse för att få iväg tjejerna till skolan och sen somna om vid 8.30 och sov till strax före 12 så kanske inte det är så konstigt.

Men kan inte påstå att så många knop har blivit gjorda i dag heller. Patricia har hjälp till att byta gardiner i vardagsrummet och bytit ut några ljuslyktor till vårgardinerna färger. Sen har hon hjälpt till med tvätten så jag har inte behövt gjort så mycket vilket är skönt.

I morgon är det både ridning för hennes del sen har hon "tjejmiddag" med bad i badtunnan tillsammans med 6 kompisar här hemma...lite kalasfirande i efterhand eftersom vi inte han med något i januari.

Fick present av bästa grannen i eftermiddags, en tidning från Mat&Vin och en gullig lapp...blir alldeles varm i hjärtat ❤, jag säger ju att vi har de bästa grannarna :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar