12 februari, 2016

Hemmajobb och fredagsmys.

Tjejerna har börjat bli förkylda och för att mota olle i grind så åkte jag hem under lunchen igår och hämtade hem dem när de slutat skolan så de slapp gå på fritids och vara hemma och kurera sig lite medans jag jobbade hemma.
Så jag jobbade hemifrån idag med och hämtat hem dem när skolan slutade. 

Riktigt skönt att jobba hemifrån ibland och helst då jag som idag hade ett stort utskick att göra och rensa bland ackarna i systemet.

Tjejerna har legat i soffan och tittat på film och bara tagit det lung så jag hoppas att det går åt rätt håll och att det inte blir värre då de ska sova hos kompisar i morgon då jag och maken ska på fest då A3 firar 10 år. Galet att de haft företaget så länge.

Ikväll har vi efter tjejernas önskemål ätit plockmat och tittat på Fångarna på fortet. Skrattade så tårarna rann när Jonas och Tony skulle klättra i hängmattor. ..hahaha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar