21 februari, 2016

Skön söndag.

Har haft en mysig söndag. På förmiddagen var vi ut och byggde en snögubben och en snöfotölj som vi skulle fika i. Jag gjorde i ordning en picknick med varm choklad till tjejerna och kaffe till mig och maken. Började bra och jag han äts upp min bulle innan P råkade tappa sin mugg med väldigt varm choklad som rann ner innanför henne kläder. Av med dem fort som attans och så söndag på, men vi gick in efter det och gosade ner oss i soffan istället.

Efter vi varit och veckohandlat så gick jag och tjejerna ut igen och byggde tre snögubbar till...hela familjen K :) Rätt blöta gick vi in och åt kvällsmat för att sen gosa ner oss i soffan igen.
Nu sover de och jag laddar för en tredagars jobbvecka då jag och tjejerna ska vara lediga torsdag och fredag så det är sportlov.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar