06 mars, 2016

Mysig lördag och effektiv söndag.

Igår hade maken tipslördag här hemma så jag och tjejerna blev överbjudna till svägerskan och småkusiner på lite lek, mat och Mello mys.  
Väldigt trevlig eftermiddag och kväll och mysigt att träffa dem själva, då vi oftast är hela klanen Karlsson då vi ses.

Idag har jag varit oförskämt effektiv då jag fick ett ryck att fixa i orminge pannrummet/förrådet. Jag och Patricia var och köpte förrådshyllor som jag monterade och sen har jag flyttat runt en massa grejer. Så nu har var sak sin plats men det ser fortfarande ut som ett smärre bombnedslag då det en en hel del som ska till returtorget, återbruket och skänkas till Brödet och fiskarna, en secondhandbutik här i stan.

Bilder kommer när vi åkt iväg med allt så man faktisk kan se hur bra det blev för just nu så syns inte det alls...hahaha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar