20 mars, 2016

Snart påsk!

Som vanligt rullar veckorna på i 180 känns det som. Bianca var dålig i början på veckan så jag var hemma måndag och onsdag.
På onsdagen var det fantastiskt vårväder ute så vi tog en fika i solen och njöt av värmen. Jag fick äntligen lite stopp på mitt kli i fingrarna då jag kunde röja lite i trädgården. Klippte ner humlen och rätade på störarna som tippat lite under vintern. Men jag får hålla mig lite till innan jag får sätta igång ordentligt men har lite nya idéer om trädgården på baksidan :)

I fredags var Patricia och Julia med på skolans talangjakt, så ledsen att jag inte kunde se den men det passade inte att vara ledig från jobbet.  Fina Å fyllde år och det blev tjejmiddag hemma hos henne. Det slutade med att jag satt i pyjamasbyxor då jag råkade tippa ett fullt glas bubbel över typ hela mig. Alkoholmissbruk, jag vet...haha

Igår blev det mest mys hemma med familjen och idag har vi fikat med grannarna, tjejena har haft spa med Barbiedockorna tillsammans med grannentjej M och så har vi varit iväg och firat svärfar som fyller år...som sagt livet går i 180.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar