11 april, 2016

Gymnastik, trädgårdsfix och strömlöst.

Förra veckan var full med aktiviteter bla gymnastik. Han beta av både styrelsemöte och genrep inför onsdagens Våruppvisning. Så igår tillbringade jag och Bianca några timmar inne i idrottshuset när det var så fint väder..jaja. Jag fick åka hem sen och både ta en promenad och klippa äppelträden på framsidan så jag fick min beskärda del av solen endå :)

Veckan avslutades med att vi hade strömlöst i några timmar så det var bara att gå och lägga sig tidigt...eller ja strax före klockan 22 och det behövdes nog endå. Känns som jag sovit dåligt senaste tiden.

Patricia vaknade här med grym huvudvärk så vi blir hemma idag. Vet inte om det har med hennes onda rygg att göra. Hon ska tillbaka till kiropraktorn i morgon men jag hoppas att det släpper tills dess....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar