08 maj, 2016

Hot hot hot

Väldigt varmt idag men jag har fått endel gjort iaf. Det har hunnits åkt en vända till återbruket med kvistar och annat trädgårdsavfall med hjälp av snälla grannen K, en vända med Bianca till samma ställe med retursaker. Hela stora bilen  var fullpackad.

Städat inomhus, märks att värmen är här och barnen springer barfota ut och in. Klippt gräsmattan på framsidan, städat ur badtunnan och oljat den utvändigt.

Sen har jag faktiskt legat på altanen och solat och bara latat mig, tyckte att jag var värd det...haha

Fick lov att vattna i rabatterna nu ikväll...allt är snustort och vi har eldningsförbud i hela kommunen.

Mannen har kommit hem så nu är ordningen återställd. I morgon är det planeringsdag så jag och tjejerna är lediga ytterligare en dag i det fantastiska väder :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar