04 juni, 2016

Härlig lördag.

Har haft en härlig lördag med nästan hela familjen. Vaknade väldigt pigg i morse så jag gick upp och bakade frallor till frukosten. Har hittat ett superbra recept hos Lindas bakskola som går fort. De är klara på ca 35 minuter med att både få ihop degen, jäsningen och gräddningen. In och kika vet ja! 
Så färska frallor till frukost som vi åt ute i solen och när ugnen endå var igång så gjorde jag en rabarberkaka.

Patricias ridning gick bra och jag är så stolt över hennes framsteg, så roligt att se.

Bianca har varit hos kompis hela eftermiddagen och vi andra har slappat i solen, haft vattenkrig och bara latat oss. Grannungarna såg förskräckta ut av att se mig springa runt i bikini och bli jagad av både mannen och Patricia...hahaha!

Skönt med långhelg så i morgon ska jag och grannfrun åka till Fulleröhandel utanför Uppsala.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar