03 juli, 2016

Nedräkning

Oj vad tiden går fort ibland...eller ja jämt nu mera. Tyckte inte att det var så länge sen jag bloggade men det är nästan tre veckor sen.

Vi har firat midsommar ute på Aspö, njutit av solen och värmen på midsommardagen. Spontanmiddag med bästa grannarna
 Tittat på en massa fotboll....eller ja kanske mannen har tittst mest :) Jag har fått med mig tjejerna på kvällsturer och hemma träningspass. De på deras nivå och jag på min.
Sopntanbesök av familjen Norell i fredags. Så mysigt att ses och prata lite...alltför sällan trots att de bor så nära.

 Igår var jag och mannen till Stockholm på Wienercafet och åt afternoon tea med Anna och Peter. En mysig dag med lite shopping innan och jag blev så mätt på afternoon teat att jag inte ens orkade äta upp allt.
Fick med mig Bianca ut på en sen kvällspromenad. Idag storstädning,  fika med mamma och H, besök hos Abelsson och grillning ikväll. Känns som om jag har kommit in i semestermood redan. Två dagar kvar...har nedräkning :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar