27 oktober, 2010

Inte kul..

Vaknade i morse med världens huvudvärk, men inte så konstigt när det känns som om jag inte sovit en blund i natt. Jag har hostat så det kändes som om lungorna var påväg ut och Bianca hostade massor hon med. Så var jag inte vaken för att jag hostade så vaknade jag när hon hostade.
Så min dag har bestått av att ligga i soffan och titta på lite inspelade avsnitt av serier jag följer. Det enda vettiga jag har gjort är att betala räkningarna..vilket inte heller är så upplyftande men det måste ju göras.
Snart ska maken iväg och hämta Patricia hos Julia. Maken är hemma idag då han skulle till tandläkaren mitt på dagen och passade då på att boka in en tid hos sjukgymnasten och tog ledigt från jobbet. Sen ringde tanssköterskan i morse och meddelade att tandläkaren var sjuk, så så gick det med det. Han hämtade hem Bianca kl 14 så hon fick en kortdag på dagis. Just nu ligger de i soffan och myser med Drakis och tittar lite tv.
Lär bli hemma i morgon med..trist men sant.

Tjingeling!

3 kommentarer:

  1. Ja så kan det gå. Johan fick komma på tredje försöket då hon ringt och avbokat två tider innan så lycka till.

    SvaraRadera
  2. Nu förstår jag varför mitt dagliga samtal uteblev! Trodde du kört av vägen eller nåt ;) Krya på dig vännen!!!

    SvaraRadera
  3. Kikar nyfiket in på fotografen som tog de fina bilderna på Sofia =)

    SvaraRadera