26 oktober, 2010

Halsont och snörvel.

Har ont i halsen och snoret rinner. Men jag känner mig inte dålig direkt, pigg i huvudet så jag hoppas att det stannar där.
Hämtade bustrollen från dagis idag då maken jobbar sent så jag fick snällt åka hem. Det är riktigt roligt att hämta dem när de kommer springande och kastar sig runt ens hals och halft kramar ihjäl en.
Vi har haft en myskväll med lollopannkakor och Bolibompamys i soffan. När det var dags för sängen så blev det Aja Baja Alfons Åberg som båda ville att jag skulle läsa.
Själv ska jag lägga mig i badet innan det är dags för en kopp te och lite tv innan det är dags för sängen för mig med.

Tjingeling!

2 kommentarer:

  1. D förste P sa i dag da jeg hentet Tilde var at ; I dag skal mamma hente meg!!! Söööt!

    SvaraRadera
  2. Men hihi... lollopannkakor. HAr aldrig gjort såna där tjocka men nu måste jag nog prova nästa gång ungarna vill ha pankisar. TACK för tips! :)

    KRAM

    SvaraRadera