21 oktober, 2010

Packad och klar!

Är färdigpackad så långt det går, det sista åker ner i morgon innan jag lämnar kidsen på dagis. Ska hem igen en sväng innan jag åker till jobbet då maken behöver bilbarnstolarna så jag ska plocka ur dem och lägga in väskan i bilen.
Har packat ner långkalsonger inför promenaden jag och Å har planerat att vi ska ta..om det inte blir snöstorm såklar. Men just nu verkar det inte bli någon snö, men kallt iaf så de kan nog bli använda endå.
Nu ska jag krypa i säng och hoppas att jag får lite sömn i natt..fullmåne på gång och då brukar ju vampyrer och varulvar ha svårt att sova. Har bara inte listat ut än vad jag är då jag inte sover särskilt bra vid fullmåne.

Ha en bra helg alla, för det tänker jag ha!!

Tjingtjing!

3 kommentarer:

  1. Å det låter helt fantastiskt härligt, är inte alls, inte ett dugg avis!!!!
    Ha det så gott och inom några timmar är du säkert också packad och glad ;)
    KRAM

    SvaraRadera
  2. Härligt med en tjejweekend. Ha det så jädra najs! När jag va där var det januari o vi tog en promenad som resulterade i att vi mest halkade runt, bättre väglag nu (får vi hoppas..tihii!)

    Vi hörs!

    SvaraRadera
  3. Tjejweekend.... så himla härligt!!! Vi är ett gäng tjejer som oxå brukar fara iväg och ha mys sådär. Man laddar batterierna kan man säga.

    Hoppas du haft det KANON!!

    Kram ♥

    SvaraRadera