04 december, 2010

Kalasdag!

I dag har vi firat Bianca, först på förmiddagen kom släkten och på eftermiddagen kom några vänner. Fullt ös hela dagen med 2 timmars paus emellan som var välbehövlig för alla i familjen. Jag och tjejerna sov i över en timme. Kändes att det behövdes efter en ganska tidig morgon. När klockan var 07,00 hade vi redan ätit frukost då båda tjejerna tyckte att det var dags att kliva upp när klockan var 06,15. Jag och maken hade andra tankar och känslor om det, men eftersom vi visste att det var en hel del att göra innan besöket kom så var det bara att snällt kliva upp.

Hon fick massor av fina presenter..bilder kommer i morgon då jag inte orkar fotografera mer idag. Är nog lika slut som Bianca efter denna dag och när tjejerna somnat så hamnade jag och maken i soffan och jag funderar på om det inte är dags att krypa ner i sängen snart och hoppas på att vi får sova liiiite längre i morgon bitti.

Tjingeling!

3 kommentarer:

  1. Tack vänner för super smarrigt o trevligt kalas!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Tack för din dag Bianca o mammas goda fikabröd.
    Mormor

    SvaraRadera
  3. MUUUMS - vilken buffe av godsaker jag skådar, smarrigt värre!! OCh grattis lilla B i efterskott, hon verkar haft en perfekt helg!

    Kram
    A

    SvaraRadera