04 december, 2010

Julklappshopping!


Gud vad jag älskar internet ibland. Jag som HATAR att gå i affärer när det är mycket folk. Brukar ju vara klar med julklappsinköpen för länge sen vid det här laget. Men sen bustrollen kom in i våra liv så har det blivit lite hur som haver med det. Helst sen Bianca föddes för då är jag med focuserad på hennes födelsedag och likaså hennes kusin Hannas födelsedag.

Nu har jag i alla fall beställt julklappar till två stycken via nätet...sååå skönt!!!

Så listan blir mindre och mindre och tacka gud för det. Jag vill verkligen inte ut och försöka handla när alla andra är och shoppar.
Tjingeling!

1 kommentar:

  1. Ja det är toppen med internet shopping, ja när man vet vad man ska ha. Men jag w sämst och jordens främsta tidsoptimist så det hela blir alltid lite hysteriskt. Det blir säkert så i år igen, har inte en enda julklapp klar än. Snark för mig....

    Ni ser ut att ha haft ett mysigt kalas.... Hos oss oxå! :))

    Kraaam o mysig kväll till er!

    SvaraRadera