15 december, 2010

SUCK!!

Vabbar idag igen..suck!! Detta suger verkligen just nu. Denna gång är det Patricia som har ont i örat och har knappt sovit på hela natten. Nu verkar det bättre men hon har feber. Så hon blir båda två blir hemma resten av veckan. Maken kommer vara hemma i morgon och på fredag så jag ska iaf jobba vilket är ganska skönt. Känns som om jag har varit borta tillräckligt nu.

Nu ska jag försöka göra lite nytta när jag endå är hemma, som att försöka få bort berget av nyvikt tvätt i tvättstugan.

Tjingeling!

2 kommentarer:

  1. Ipren och nässpray sedan får både hon och du sova i natt om det inte blivit bättre. Det är den ordination jag fick från 1177 sist när Lovisa skrek en halv natt för att hon hade ont i örat. peppar, peppar.... vi har klarat oss de två senaste gångerna med nässpray och sluppit penicillin.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Vi körde båda och dubbel dos efter 1177´s order Hon sov nog i typ 1 ½ timme i stöten efter att hon fått, sen fick hon ny dos igen. Penicillin får man inte längre om inte trumhinnan är spräckt :(
    Hon mår bättre iaf så det är ju skönt så vi hoppas att natten blir bättre.

    Kram

    SvaraRadera