08 januari, 2011

Ändrade planer.

Skulle ha varit till Bålsta idag på playdate, men med en dotter som inte är helt ok i magen så kom vi överens om att skjuta på det hela till en annan helg. Hoppas att vi får till det en helg då A´s kille M är hemma så maken kan följa med. Visserligen kan han väl följa med endå, men jag tror inte att han är så road över att sitta och lyssna på mitt och A´s tjatter :)

Sen hade vi även planer på att gå ut och äta och gå på bio jag och maken i morgon kväll då bustrollen ska sova hos sin mormor och Håkan. Men maken är jätteförkyld och ser ut som om han skulle kunna vara med i en reklamfilm för förkylningspreparat. Så det blir varken middag ute eller bio. Det är inte så kul att gå på bio med någon som måste snyta sig var 3:e minut.

Så det får vi också ta och boka in någon annan helg för det var evigheter sen vi gjorde något sådant.

Nu ska jag försöka få två överspeedade små tjejer i säng..gissar på att det inte kommer att gå så bra. De är mitt uppe i att leka prinsessan Ylva och Röde Hämnaren från Bumbibjörnarna. Maken är Kung Valdemar så de har ganska roligt kan jag säga. Nej dags att vara den elaka mamman och avbryta leken för sängång.

Tjingeling!

1 kommentar:

  1. Ja, så är det ju ibland!

    Vad längesen det var jag tittade in hos dig märkte jag, för du har ju ny design! Jättefint! Vad har du använt för font ovan?

    Tack för din kommentar på min blogg - vad söt du är! :-)

    Kramar

    SvaraRadera