09 januari, 2011

Söndag kväll.

Min pappa har varit här och lämnat barnens julklappar. lite sent men det gjorde ju inte dem någonting. De fick en varsin dockvagn så här har det varit dockvagnsrace innan jag åkte och lämnade bustrollen hos min mamma. Hon kommer att få fullt upp i morgon då hon ska ha 5 barn från 9-2 års ålder + en hundvalp tror jag att det var.

Efteråt passade jag på att veckohandla, skönt att få det gjort. Maken är fortfarande hängig så vi tänkta försöka få ur det med lite stark thaimat nu ikväll. Sen blir det nog en film efter det. Så lite mysigt blir det endå även fast det inte blev bio och resturangbesök. Man får göra det bästa av situationen :)

I morgon är det vanlig vecka igen,,var ju ett tag sen man jobbade 5 dagarsvecka. Jag kommer nog vara helt slut på fredag. Men tänkte ta och kliva upp samtidigt som maken i morgon bitti vilket menas med 04,50 och åka riktigt tidigt till jobbet. Tänkte tjäna in lite timmar som jag kan kompa ut nästa måndag då vår stora tjej blir 5 år. Tänk vad tiden går...

Tjingeling!

2 kommentarer:

  1. Hua 04:50 är ju mitt i natten!!

    Här ska klockan ställas på 06 i morgon bitti o att försöka få upp de små lär bli en match. Dock lämnar Martin så jag behöver inte fajtas med dem denna gång ;) Idag är jag ledig, glider fortfarande runt i pyjamas. Dax o sätta fart.

    Och vad bra att det inte blev nåt mer för Patricia. Vi får ta o ses en annan helg helt enkelt! Martin jobbar ju varannan helg, o jag tror i feb att de byter helg oxå (de gör så en gång om året så inte samma personer ska jobba samma helger varje år). Vi får höras av helt enkelt.

    Kram

    SvaraRadera
  2. Hon hade fullt upp jag ringde henne.

    Madeleine L

    SvaraRadera