10 januari, 2011

Nattsömn.

Eftersom vi var barnlösa i natt så trodde vi att vi skulle få sova i ett sträck utan att vakna. Ack så fel vi hade. När stormen kom..eller ja kanske inte riktigt storm men det lät som det så började någon plåt som sitter löst utanför vårat hus att skallra. Det skedde ungefär vid 02 tiden i natt och sen har den skallrat ganska mycket. Så såhär dåligt som jag och maken har sovit i natt har vi nog inte sovit på flera veckor tror jag. Det kändes inte så i morse när klockan ringde i alla fall.

Just då önskade jag att vi inte lämnat bort bustrollen och att jag skulle vara hemma en dag till, men det var bara att snällt kliva upp.

Så jag är lätt trött nu och eftersom det är måndag så är maken på gymmet och jobbar och bustrollen somnade såfort vi kom hem från mamma så risken är ganska stor att jag somnar i soffan. Kanske bäst att göra morgondagens smörgåsar så att de blir gjorda innan jag somnar för sen lär jag inte orka.

Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar