10 januari, 2011

Inspiration.


Patricias 5 årsdag börjar närma sig och hon vill ha en rosa tårta med en prinsessa på till sin födelsedag, sen har vi tillsammans kommit fram till att Marängswiss blir bäst på hennes kalas. Oftast äter barn hellre glass än tårta så vi kör på det. Det viktigaste för henne på kalaset är att det blir fiskdamm och självklart ska det bli det.


Har nu ikväll suttit och surfat på fina tårtor..det finns tusentals bilder så jag har gottat mig ordentligt och fått en hel del idéer. Nu ska jag bara bestämma mig för vad det ska bli, det blir en överraskning för Patricia tror jag så får vi se om hon gillar resultatet om en vecka.


Tjingeling

1 kommentar:

  1. Jag önskar att du kunde baka Ludwigs tårta till hans 1-årsdag på fredag... Men liiite för långt att åka va?! ;) Du är ju så himla duktig ju :)

    Kram kram!

    SvaraRadera