15 januari, 2011

Blev inte som vi tänkt.

Vännen A och jag skulle ha en dag i Västerås idag med en fotografering på The Studio och sen lite shopping om det hans med och sen var planen att ta en drink och äta mat på något gott ställe. Det skulle inte bli så sent hade vi tänkt, men en mysig dag.
Vi kom iväg som vi skulle och gick till The Studio för fotografering, när vi sitter där och väntar på att bli sminkade så ringer vänna A till sina föräldrar för att höra om de kan komma och hämta oss vid järnvägstationen när vi kommer hem. Hon får då reda på att hennes pappa trillat ner från en stege och blivit skickat till Ackis med ambulans.
Så vi bestämde att vi skulle göra fotograferingen och sen åka hem igen. Beskedet tog udden av det hela litegrann.
Så vi var hemma igen vid 16,15, synd då vi inte hittar tiden så ofta till att bara träffas hon och jag och hitta på något. Men jag förstår verkligen henne och jag skulle inte heller kunna koppla av och bara njuta.
Sitter här nu och hoppas på att allt går så bra som möjligt för A´s pappa. Tänker på dig vännen!

Jag köpte två bilder den här gången och de blev ganska annorlunda jämfört med de som är tagna för nästan ett år sen.

Tjingeling!

4 kommentarer:

  1. Nej det blir inte alltid som man tänkt sig. Usch vad läskigt, hoppas allt går bra.

    SvaraRadera
  2. Hoppas allt blir bra med honom. Sitter också o tänker på vilken vacker dotter jag har.

    Stolt maama

    SvaraRadera
  3. Jättefina bilder på en väldigt fin tjej.

    Hoppas allt gått bra med A:s pappa.
    Kram

    SvaraRadera
  4. finere bilder denne gang, så deg!!!!! SUPER!

    SvaraRadera