14 januari, 2011

Mina supertjejer.

Eftersom båda tjejerna har varit hemma idag från förskolan eftersom B kräktes igår. Men när det hade gått 24 timmar sen sista kräkan så bestämde jag mig för att ta med dem till IKEA för att inhandla en hylla till deras lekrum och en bäddmadrass till Patricias säng.
De var lite smågriniga båda två innan vi kom iväg, men de skötte sig superbra när vi var där. De satt på kärran och fick sen sitta på grejerna vi köpte och Patricia var hållare av gula påsen.

Blir såå glad när de sköter sig så bra. Såg och hörde en mamma som hade en son som absolut inte gjorde som hon sa och då blev jag ännu gladare att de sköter sig. Jag trodde faktiskt att det skulle bli lite gnäll, men inte ett pip. JIPPII!!! Allt går ju lite smidigare då.

När vi kom hem blev det lite lunch och sen byggde vi ihop hyllan och drog ut Patricias säng till hellängd så nu kan även jag och maken ligga i den utan att få ryggskott.

I morgon ska jag ha en heldag i Västerås med vännen A, lite shopping och sen middag. Ska bli jättemysigt för det var ett tag sen vi gjorde något sådant. Sist var vi på Grand Hotel i Stockholm på Afternoon The och det var för två år sen. Tiden går alltför fort.

Tjingeling!

2 kommentarer: