13 januari, 2011

Tebjudning.

Jag får fortfarande inte ihop ekvationen magsjuka barn och superpigga barn. Men tydligen kan det göra det. B har kräkts två gånger här hemma och däremellan har hon varit välgigt pigg och till och med dukat upp för mig med en liten tebjudning i deras lekrum. Det har faktiskt till och med blivit två tebjudningar idag för nu ikväll blev det en till med smörgås med ägg och skinka på i deras lekrum. Allt av plast visserligen men mysigt hade vi endå :)

Båda bustrollen blir hemma från förskolan i morgon så de får kortvecka, min plan är att åka och handla ingredienser för bakning på söndag om nu B inte kräks i natt eller så. Ska även skicka tillbaka lite kläder bla den cerisrosa klänningen jag beställde. Den var jättefin men inte på mig, det såg ut som om jag har DDD i bh storlek och det kan jag gärna vara utan. Blir även att skicka tillbaka två linnen som var till P. De var alldeles för breda för hennes smala kropp och själv tycker jag att det är något fel på storlekarna när en klänning som jag köpt till B i st 92 till och med var lite för stor för P.
Men hon ville spara den så jag hoppas på att den kryper lite eller så får hon äta upp sig ordentligt tills i sommar.

Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar