31 januari, 2011

Bra med flextid.

Jag har felxtid på jobbet så jag kan ju inte påstå att jag kände mig överstressad över att vakna en timme senare än vanligt. Vi gjorde oss i ordning som vanligt så jag tror knappt att bustrollen märkte skillnaden. Så det blev inte särskilt stressigt vilket var skönt. Det som var är att jag fick huvudvärk och jag tror att det var av att det blev så sen frukost.
Den gick över såfort jag fått i mig min smörgås och en kopp te. Resten av dagen gick fort och vips så var det dags att åka hem igen.

Just nu har jag en liten tjej som inte verkar kunna somna, vi får se hur långt tid det tar idag.

Tjingeling!

Förresten 4 tummar upp för Sherlock igår från både mig och maken :)

1 kommentar:

  1. Jag började titta på Sherlock men somnade ifrån, ska försöka se den på svtplay någon dag.
    Kram

    SvaraRadera