01 februari, 2011

Jobbig natt/morgon.

Bianca hade ett av sina nattskräcks utbrott i natt. Hade ett natten till måndagen med men det var så kort så det gick nästan obermärkt förbi. Men nattens "anfall" höll på läääänge och jag är förundrad om hon inte väckte grannarna. Det började strax efter 03 tiden så jag vet inte om man kan räkna det som natt eller jätte tidig morgon.
Resultatet blev iaf att jag fick jätte huvudvärken from hell och Patricia kunde inte somna om förrän klockan var strax innan 04,30.
Så jag behöver väl inte säga att vi var en väldigt trött familj i morse. Så vi ska försöka få bustrollen i säng i tid i kväll för vi tror att det är det som är boven i dramat. Hon somnade inte förrän vid 21 tiden igår och det är alltför sent för henne.

Just nu badar maken dem och jag hör att de håller på att tvätta håret på varandra och skvätter vatten på maken. Bustrollen skrattar hjärtligt och maken försöker låta arg, men det lyckas inte så bra :)

Själv ska jag försöka komma i säng i tid jag med..blev inte förrän frammåt 23,30 igår kväll. Så det gjorde ju inte att jag var piggare i morse direkt.

Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar