18 januari, 2011

Tröttmössa.

Jösses vad trött jag var i morse när jag körde till jobbet. Fick till och med lov att ta ett tuggummi för att hålla mig vaken. Tur att Åsa ringde så vi fick prata lite så ingen av oss somnade påväg till jobbet.
Shit vilken natt säger jag bara, egentligen var den väl inte farligare än vad den brukar vara..eller jo. Bianca hade nattskräck och höll på i ca 30 minuter. Hon var visserligen bara "arg" i ca 5 minuter men sen satt hon upp och sov och såfort jag försökte lägga henne ner så blev hon grinig. Hon satt så illa i sängen också så att om hon hade tippat frammåt så hade hon skallat sängramen och det ville jag ju inte att det skulle hända. Så där satt jag på golvet bredvid henne i ca 30 minuter..toktrött kan jag säga. Sen helt plötsligt när jag frågade om hon inte skulle lägga sig ner så gjorde hon det.

Men sen vaknade hon 2 ggr till och var jätteledsen. Så det känns som om jag inte gjort något annat än att vara in i deras rum inatt. Bianca var så trött i morse att jag klädde på henne alla kläder medans hon fortfarande sov.
Nu ligger de i sina sängar jätteövertrötta båda två, så jag hoppas att de somnar snart. För mig blir det iaf en tidig kväll.

Tjingeling!

1 kommentar:

  1. Ha ha ha skrev precis ett inlägg sen läste jag ditt. Typ exakt lika! Kul tyckte iaf jag :)
    Kram kram och hoppas vi får sova i natt!

    SvaraRadera