19 januari, 2011

Fullmåne.

Jaha, nu verkar det vara dags för fullmåne igen. Sover ju som en kratta fast natten var bättre än de senaste nätterna. Men jag kan ju gissa på att det inte blir så mycket sömn i natt. Jag är verkligen en fullmånes figur. Sover jättedåligt varje gång och har inte hittat något som hjälper mot det. Det är liksom bara att gilla läget känns det som..men lika irriterande varje gång.

I morgon hämtar bustorllens faster dem på förskolan och sen ska hon sitta barnvakt ett tag då jag och maken ska på husvisning. Hoppas på att det händer lite på husmarknaden för under julen har det verkligen stått helt still.

Tjingeling!

4 kommentarer:

  1. Hoppas det gått bra på husvisningen!

    SvaraRadera
  2. Precis va jag sa tidigare oxå, samma här o jag vet MÅÅÅÅNGA med samma problem. Inte så konstigt att vi människor reagerar, vi består ju av rätt mkt vatten faktiskt. Med tanke på de krafter månen har på vatten, dvs tidvatten!

    Sov gott sen då! ;)

    SvaraRadera
  3. Ahhh haaa, nu fatatr jag varför jag inte sov i natt fast grodan gjorde bättre ifrån sig! Kram kram

    SvaraRadera