25 februari, 2011

Äntligen helg!


Veckan har varit ganska intensiv både på jobb och på hemmaplan med en hel del grejer att fixa. Så det är väldigt skönt med helg. Jag stupade i säng i går kväll efter att vi kommit hem från kalasfirandet hos Siv, jag tror nog inte att klockan var mer än 20,20 innan jag sov.
Välbehövligt troligvis eftersom jag inte vaknade en enda gång innan maken klev upp i morse.
Det är konstigt det där med fredagar att allt känns lite lättare att kliva upp på morgonen och hela dagen på jobbet. Men på något sätt gör det det. Jag gillar fredagskänslan.
Vi har haft myskväll här hemma med att pyssla lite med att förnya/piffa några tröjor åt bustrollen. Beställde Iron on märken från Panduro då det hade tokrea för ett tag sen som vi har strykt på olika vardagströjor.
Tänk vad lätt det är att göra lite roliga saker för ganska liten summa om man har tur.
Resten av kvällen har vi legat i soffan och mys och vår minsta piggelin till bustroll har precis gått och lagt sig.
I morgon ska vi ut till mamma och titta på deras lammunge som föddes i början av veckan. Kameran ska självklart med så att jag kan fotografera underverket. På söndag ska bustrollen på kalas igen så lite shopping av presenter måste kanske ske..får se vad vi har i gömmorna här hemma.
Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar