22 juni, 2011

Fin kväll..

Vädret har spruckit upp här i vår lilla stad och det är en väldigt fin kväll..hade klockan varit lite mindre och jag inte kännt mig som om hela huvudet är fullt med ludd så hade jag tagit mig en promenad. Bustrollen sover och maken tittar på semifinalen av U21.
Själv sitter jag i soffan och tittar på hur mycket skräp det ligger på golvet, blomblad, hårsnodd, en bit av ett skyddspapper på en krita, ett tallbarr, lite kaksmulor..
Det menas med att det måste damsugas i morgon..jag mår rent dåligt när det är skräpigt hemma..inte bra för min själ helt enkelt.
Det får nog helt enkelt bli en sväng med dammsugaren i morgon medans brödet jäser..två saker i en smäll liksom.. för känner jag mig själv så är det ingen ide att ta fram den nu då det kommer bli mjöl på golvet i köket när jag baka :)
Får helt enkelt försöka ignorera skräpet just nu och invänta Leila bakar i Frankrike istället som börjar klockan 21 på Tv4+

Tjingeling!

1 kommentar: