21 juni, 2011

Kärlek vid första ögonkastet..

Tog en sväng till min mamma på fm idag för en fika och för att åka till en färgaffär i närheten av henne. De har otroligt bra service + att halva butiken är en inredningsbutik så därav det egentliga ärendet. Skulle leta efter födelsedagspresent, men det blev mest spaning på tapeter och färgval.
Hittade en tapet som jag blev helt kär i vid första ögonkastet. Maken och jag har sagt att vi bara ska måla vårt blivande sovrum eftersom vi lite senare ska göra ett nytt till oss nere i källaren. Men jag får nog tänka om, det får nog lov att bli en fondvägg..visst lite svenssonaktigt kanske, men den är storblommig så ett helt rum kan bli liiite väl mycket.
Det roliga var att min mamma kom till affären hon med strax efter mig och jag visade henne tapeten och hon föll som en fura hon med men för en mörkbrun version av den till deras stora hall hemma.
Sådan mor sådan dotter :)

Tjingeling!

3 kommentarer:

  1. Vill se bild på tapeten!!
    //Sofia F

    SvaraRadera
  2. Var ni i Örsundsbro? :)
    Den butiken är superbra!

    // Malin

    SvaraRadera
  3. Visst var vi i Örsa :)/Madde

    SvaraRadera