14 augusti, 2011

Får lite lätt panik..

när det ligger grejer överallt och just nu gör det det här hemma :(
Hela tvättstugan är full med tvätt, både färdigvikt och ovikt och så självklart tvättkorgen som är snudd på full igen..hur är det möjligt???
Får ta en plock kväll i morgon så jag får bort det som ligger lite överallt..jag verkligen HATAR när det är rörigt omkring mig. Jag får lätt panik då och blir grymt otrevlig mot dem runt omkring mig.
Just nu ser matbordet i vardagsrummet ut som ett slagfält av alla huspapper, färgprover, någon inredningstidning, ett yatzy. Duken ligger halvt på sned och så är det någon EP och en kamera kartong.
Ska försöka ignorera detta och gå och lägga mig nu..helvecka denna vecka, den första sen efter semestern.

Sov gott alla!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar