15 augusti, 2011

Gråhårstillägg.

Undra om man kan få gråhårstillägg för vissa arbetsuppgifter man har på jobbet. Blir jag inte gråhårig i förtid pga detta uppdrag så kommer jag nog aldrig bli gråhårig :)
Har hållt på med samma uppdrag hela dagen idag och när jag åkte hem så var jag helt slut i hjärnkontoret.
Fixade lite mat åt bustrollen när jag kom hem, maken mötte jag i dörren. Tjejerna hade velat vänta med att äta tills jag kom hem så han hade röjt i köket under tiden han väntade. Sååå skönt att slippa röran i köket.
Jag var in en sväng i tvättstugan men blundade mest, hämtade en blöja åt Bianca inför natten. Har verkligen inte orkat ta tag i tvätten ikväll. Får ta det i morgon istället när maken är på fotboll för ikväll struntade jag i det helt enkelt.
Har inga problem att ignorera saker som inte direkt syns, som tvättstugan behöver jag ju inte gå in i, det är lite värre med köket och vardagsrummet.

Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar