19 augusti, 2011

Inväntar hösten.

Sitter och inväntar hösten som känns som om den redan är här. Det regnar ute och jag sitter i soffan med tända ljus på bordet och på lite andra andra ställen i vardagsrummet. Klockan är inte ens 21 och det är redan mörkt.
Jag ser fram emot hösten, gillar att krypa upp i soffan med tända ljus och bara vara. Även om jag gillar sommaren med med ljumma ljusa kvällar så känns det ibland som om man ska hinna med så mycket. Är det fint väder så bör man åka och bada trots att allt man vill göra är att slänga sig på soffan och bara ligga där.

Fast jag vet ju att när det har varit mörkt ett tag så kommer jag nog få lite abstinens av att inte ha spontana grillkvällar. Får helt enkelt se till att det blir spontana middagar istället :)

Har lite roliga saker inplanerade iaf..flytten, två veckor till Egypten i oktober och så bokade vi en SPA weekend tillsammans med A&P i slutet av november och sen är det nästan jul.

Snart sommar igen helt enkelt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar