30 mars, 2012

FRIDAY!!!!

Redan fredag, svich sa den här veckan..kan ju bero på vab i två dagar, men endå. Och nästa vecka rivstartar med lönekörning och sen är det lite långledigt..ska bli skönt! Faktiskt en helg som inte är fullspeckad, en middag inbokad resten är tomt oxå ganska skönt då vi har alla helger uppbokade fram till midsommar förutom Kristihimmelfärdshelgen och första helgen i juni, annars är det någonting varenda helg.
Båda barnfria grejer och med barnen är inbokade så det är full rulle helt enkelt.

I helgen har vi inte så mycket inplanerat förutom att jag ska fixa mina naglar i morgon och sen ska vi åka och hälsa på broder som flyttar idag och spana in hans nya lägenhet. Hinner förhoppningsvis med ett gympass eller en promenad..beror på hur vädret blir.

Ikväll blir det soffhäng med maken och bustrollen och känner jag mig rätt så somnar nog både jag och bustrollen i soffan :)

Trevlig fredag alla!

Tjingeling!

3 kommentarer:

  1. När ska ni hinna dränera om kåken det undrar jag?
    Hälsa bror!

    SvaraRadera
  2. Hej! Vad bra att ni inte har bokat Kristihim, vi styr söderut och har planer på att komma och hälsa på. Jag hör av mig per tfn. Hälsningar kusinen från Norrland

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men åh så roligt, klart ni ska komma och hälsa på :) Vi är hemma och kommer troligtvis ha börjat att dränera om så det kanske är lite rörigt, men det gör väl inget :)

      Kram

      Radera