11 juni, 2012

Presentfix.

I morgon fyller svägerskan Millis 30 år så jag och bustrollen har varit till västerås och ordnat hennes födelsedagspresent från oss och bustrollens fastrar. Egentligen ska vi inte fira henne förrän på lördag men eftersom presenten var ganska skrymmande och inte gick att slå in så var vi över och lämnade den redan ikväll.
Vi visste att ingen var hemma så vi har ställt den på altanen där den faktiskt ska stå sen med så får det bli en liten överraskning för henne när hon kommer hem inatt eller i morgon bitti.

Tror att de flesta sitter och tittar på Sverige-Ukraina just nu. Själv har jag dragit iväg lite kort till en av tjejerna som var med på bröllopet i lördags och ville ha lite bilder och nu sitter jag och småtittar på Änglagård, den sista filmen.
Kan inte påstå att jag är så fotbollsintresserad, men om man sitter ett helt gäng och tittar så kan der vara roligt. Men det är inget jag sätter mig själv och tittar på.
Men jag håller tummarna på att de vinner :)

Tingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar