27 maj, 2013

Snygg i trädgården- Garden Girl

Jag har verkligen fastnat för Garden Girls produkter. Jag har ett par hängselbyxor, handskar och en trädgårdspade handmodellen. Vissa kanske tycker att de är dyra för ett par byxor som man ska smutsa ner.
Men jag bara älskar mina byxor, skulle gärna ha både ett par midjebyxor och ett par shorts. Mamma fick ett par handskar och en kultivator igår. Hade velat köpa en spade åt henne med, men de var slut tyvärr. Här är ett urval av deras produkter. De översta handskarna är dem jag har och jag bara älskar dem och hur fina är inte hängselbyxorna i barnstorlekar?!?!!?
Alla produkter hittar du här :)







1 kommentar:

  1. Underbara handskar jag fick, de är så fina att man nog ska ha dem EFTER att man har påtat i jorden och man har skit under naglarna.
    Mamma

    SvaraRadera