24 januari, 2014

Fredag och kalasfix

Fredag och jag slutade redan vid 11 för att hämta bustrollen från skolan och förskolan tidigt idag.
Maken är iväg på kryssning med a3 så jag passade på att ta ut några timmar föräldraledigt eftersom jag har dagar kvar på Patricia som går ut till sommaren och jag behövde hämta dem vilket maken alltid gör annars. 

Det blev en tur till Intersport för att köpa nya träningsskor till mig och ett par skridskor eftersom jag har lovat tjejerna att vi ska åka i morgon förmiddag innan det är dax för kalas. 

Nu ikväll har jag gjort egen glass,  både vanlig och en laktosfri då ena tjejen som kommer är laktosintolerant, blåst ballonger och plockat fram planerings korten jag och tjejerna gjorde häromkvällen. 
Så i morgon får det bli dukning om jag inte tar tag i det när tjejerna somnat :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar