25 januari, 2014

Skridskoåkning och kalas

Eftersom jag hade lovat och inköp ett par skridskor igår så packade vi ihop oss på förmiddagen för att åka skridskor.  Självklart en termos med varm choklad och en påse Gifflar med :)

Det var Biancas tredje gång på skridskor och det går lite knackigt,  men Patricia har en jäkla farten när hon åker.  Själv är jag glad att jag inte bröt en arm eller två ;) nejdå det gick bra mycket bättre än jag trodde.  Det är väl lite som att cykla, har man en gång lärt sig så finns det kvar. 

På eftermiddagen var det dags för kalas.  Patricia var redo och det blev både dansstop, ballongtävlig och pussa Eric Saade. En nytappning på sätta knorren på grisen. 
Jag satte upp en bild på Eric och sen fick tjejerna läppstift och ögonbindel på sig.  De blev snurrade några gånger och sen skulle de pussa bilden på Eric så nära munnen som möjligt.  
Tjejerna tyckte att det var riktigt roligt :)

Patricia var väldigt nöjd efter kalaset och mamman var trött.  Eftersom maken var på kryssning så var snälla Åsa här och hjälpte till, tack igen vännen ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar