06 januari, 2014

Nu börjar bollen rulla i 100 igen.

Sista lediga dagen för den här lite längre helgen.  Lite skönt med mjukstart förra veckan då jag jobbade måndag,  torsdag och fredag.  Nu drar allt igång igen och den kommande månaden är det både gymnastik och minst ett möte på kvällstid i veckan.  
Patricia fyller snart år så det ska firas med både släkt och ett kalas för 15 tjejer. Kan bli livat :)

Idag har båda tjejerna haft kompisar här.  Jag har plockat bort julen förutom adventsljusstakarna. Nu längtar jag bara till våren.  Är det inte alltid så,  att såfort julen är slut vill man att våren ska komma. 
Nu vill jag inte ens ha snö,  men det lär väl komma bara för att jag inte vill ;)

På eftermiddagen har vi varit till svärföräldrarna och firat lilla julafton.  Vi blev bjuda på kalkon,  sååå gott med sås och gelé till.
Så i och med det så är julen officiellt slut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar