07 maj, 2014

Inte riktigt min grej.

Har suttit i bilen lite mer än vanligt idag. Gick bra att köra fast det hade ju inte gjort något om det varit lite bättre väder.  Vissa delar bara öste det ner,  men jag måste nog erkänna att det är skönare att köra bil så här långa sträckor helt ensam i bilen än att ha någon med mig. 

Har nu gjort G-kås, inte en sån aha upplevelse som jag föreställt mig,  men det gick åt pengar endå ;)
Några baslinnen till mig, en bikini ( vad annars?), en klänning och en kimono. Till tjejerna blev det en hel del, strumpor i massor, flera par jeans, varsin baddräkt och jeansshorts.
Sen blev det endel smågrejer som tjejerna kan ge bort i present när de ska på kalas. Alltid bra att ha hemma så slipper man köpa sen.

Men nu till det som överskriften säger.  Något som inte är min grej är dethär att bo ensam på hotell. Får se hur det går att sova i natt.  Skönt att det bara är en natt, längtar redan hem till mina hjärtan trots att det både var lärorikt och roligt att vara med på APT:n ikväll. Och i morgon väntar en annan enhet innan jag rullar hemåt igen. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar