11 maj, 2014

Latmasken.

Latmasken hade slagit klorna i mig den här veckan och jag har inte gjort ett enda träningspass. Dels har det med min rygg att göra men så har jag varit borta och allt detta regnande har fått mig att tappa sugen lite.  Men efter en helg med god mat, vin och fika så känns kroppen som en enda stor degklump.  Så nu ikväll tog jag mig i kragen och körde ett pass, jobbigt som sjutton men otroligt skönt när jag sitter ny duschad i soffan och kollar på hockey. 

Annars har helgen varit ganska lugn,  haft besök av makens lillebror med familj. Sen har vi spelat Monopol med bustrollen i flera timmar....inte klara än ;) och så har jag varit på gymnastikmöte idag.  Igår blev det till och med lite sovmorgon,  bustrollen vaknade inte förrän 9 och efter frukosten gick jag och maken och la oss igen. Undra när det hände sist??? Skönt var det iaf och troligtvis välbehövligt eftersom båda två somnade :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar