29 mars, 2016

Febertopp

Bianca kom ner och la sig mellan oss inatt och det tillhör inte vanligheterna. I morse klagade hon på illamående och ont i magen. Det räckte med att jag tog henne på armen för att förstå varför jon mådde illa. 39.4 i feber och hon brukar må illa när hon har hög feber.

Så vi la oss i soffan alla tre då P fick vara hemma hon med eftersom det är lov, försökte få i henne lite frukost, men det var ju lönlöst. Vi somnade där alla tre och vaknade vid 11.30...hennes feber hade gått ner lite men 38.8 forfarande.

Jag har inte gjort många knop här hemma, plockat undan påsken och kört en tvättmaskin. Annars soffhäng hela dagen tills efter kvällsmaten då jag och P tog en tur runt golfbanan. Hon cyklade och jag halvjoggade för att inte komma för långt efter.

Tillbaka till jobbet i morgon så kanske dags att plocka fram lite kläder så jag slipper väcka hela huset i morgon bitti.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar