28 mars, 2016

Massage, trädgårdsfix och promenad

Igår hade vi vännerna A&P med barn över på fika och mat. Så mysigt att bara vara, dricka och äta gott  och ta en promenad...den var lite kall dock då det blåste småjävlar. 
Men grilla skulle vi så stackars maken fick dra på sig mössa och gå ut och grilla på kvällen...haha.

Idag har jag varit iväg på helkroppsmassage, hade önskat att jag kunde säga att det var skönt men med mina spända muskler överallt så gjorde det mest ont. Men välbehövligt så jag får nog boka in en till tid snart.

Blev trädgårdsfix när jag kom hem, bytit ut lite stenar i kryddlandet så att jag kan fylla på med mera jord. Har även bestämt att en rabatt ska bort och att vi ska ställa dit pallkragar istället. Då det just nu är smultron blandat med ogräs....bättre att ha pallkragar med smultron då :)
Har blivit kaffe i solen och avslutade dagen med en skön promenad med bra musik i öronen...Boostat massor av energi dessa dagar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar