16 december, 2010

Mindre kul!!!

Vet inte vart det där ovädret som de varnade för tog vägen, inte hit iaf, vilket iof är skönt. Blev positivt överaskad när jag åkte hem att det var så lite trafik. Brukar vara massor med bilar på torsdagar så jag kom hem förvånandsvärt fort.
Det blev en sväng förbi systembolaget för att inhandla lite vin inför middagen på lördag med en av makens gymkollega med familj. Även jättelite folk där JIPPI!!!!
Har tänkt att både bjuda på maten vi fick hos Åsa på senaste tjejmiddagen och vinet till för det var kanongott och lättlagat. Hoppas nu bara att jag lyckas lika bra som Åsa :)

Mindre kul var det ikväll när jag kom hem från jobbet och har gått och längtat efter ett varmt bad hela dagen och i brevlådan ligger det en lapp om att kompressorn till varmvattenberedaren har gått sönder så att man ska var varsam med varmvattnet. Jag som verkligen behövde tvätta håret klev in i duchen för att ta en snabbduch..ja tjena! Det gick inte ens att ducha sååå j-la kallt, blev till att tvätta håret i iskallt vatten så det känns som om jag har brainfreez. Gissar på att det inte blev alltför rent heller känns det som. Men jag tänker inte göra om det. Får väl se ut som en flottkopp i håret i morgon på jobbet och hoppas på att det är fixat i morgon när jag kommer hem.

Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar