27 januari, 2011

Torsdag.

Torsdag kväll och jag har precis tagit ett skönt bad. Tjejerna sover och maken är och tränar. Just nu är det träningshysteri på jobbet..alla tränar..hela tiden känns det som. Själv har jag inte satt min fot på gymmet för att köra ett träningspass på snart ett år.
Skulle behöva komma igång, men jag gissar på att om det är sån träningshysteri på jobbet så lär det nog vara tokmycket svettiga människor på gymmet..ja jag vet att det är därför man går dit för att svettas lite. Men jag gillar inte att träna när det är mycket folk. Så egentligen borde jag väl låna makens nycklar till gymmet på söndagsförmiddagar och träna helt själv när det är stängt,,det kanske vore något :)

I morgon är det fredag och det känns inte helt fel om jag ska vara ärlig. Trots att jag var hemma med sjuklingarna i måndags så känns det som om den här veckan har varit superlång så det ska bli riktigt skönt med helg.

Tjingeling!

2 kommentarer:

  1. Er A3 stengt ¨på söndager?

    SvaraRadera
  2. Nej inte hela dagen, det är öppet mellan kl 12-18. Kram M

    SvaraRadera